2015年6月23日 星期二

夏天齊來排排毒 ● V Beauty Concept ●

上次跟朋友傾開想推下淋巴,佢即刻介紹佢去開既V Beauty Concept比我。
朋友係中環返工,所以都係去開中環個間。
但我就揀左去銅鑼灣分店,係渣甸街好方便,做完可以隨便去Shopping 嘛。

 CWB F1出口出左之間,大約行二十米就去到。

去到好爽快地就安排左我入房換衫先。 

房間走全白簡約風。

雖然間房唔大,但五臟俱全。
出面既陽光重係簾邊透到出黎,唔知點解感覺好舒服。

跟住換衫,要換上即棄T-black同即棄帽,重有件大毛巾比我琴一琴。
自問唔習慣咁赤裸裸,所以有件大毛巾琴住,安全感返晒黎。

首先,會做背面下半身先。
先按壓一下下半身先,跟住就搽按摩油,由腳裸推到上pat位。
(美容師事先同我講左,pat位有淋巴結,所以會比較痛,但推推下又會冇咁痛)
一推到pat位,真係好有feel;但推左陣又真係冇咁痛,好神奇!
另外,推時我小腿痛,問左美容師先知原來自己小腿肌肌肉酸痛。
按完一邊腳之後,美容師叫我自己摸下大腿同pat位,真係feel到自己冇咁水腫呀。
跟住,又叫我抬起提小腿,按左個邊,感覺真係輕盈左,冇咁沉重。
以前聽個fd講就聽得多,成日覺竹7有冇咁神奇!
但到真係自己feel到既時候,終於明白點解個fd推完淋巴之後會咁開心。
 

推晒下半身既背面,就推上半身,腰同pat之間個位又係好有feel。
之後就反轉,推下半身正面,大腿內側又係好有feel。
(睇黎我淋巴真係好塞,要推多d先得)

最後就會接下膊頭位置,我做寫字樓工,
所以成日坐同用電腦,個膊頭真係好緊,有時又會痛痛地。
黎比人按下個膊頭,成個人都鬆晒,爽!

美容師比我既感覺係好夠力又好到位,而且又nice。
走個時,美容師重比左d 中環分店既相我睇。 
 

除左推淋巴,佢地重有facial、瘦身、激光脫毛等等既療程。
如果大家對V Beauty Concept 有興趣,
可以自行聯絡她們,說是Jane介紹就可以了。
或者,搵我轉介比佢地都得 :)

V Beauty Concept 資料如下:
Website: http://www.vbeautyconcept.com/
Facebook Fanspage (按此)

****************************************
Contact Me:
Instagram: JanechunOK



****************************************
免責聲明: 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...