2013年1月18日 星期五

20Beauty ♥ 脫走飛毛腳 ♥ 第四回 ( 附上免費登記激光脫毛 link)

上文回顧:20Beauty ♥ 良心價包脫清 ♥ [第一回] [第二回] [第三回]


今回我又選回平日的放工時到20Beauty!

20Beauty最好的地方就是TST MTR 出口,一出就到。
而且又冇分peak / non-peak 時段收費!
但同樣地放工時間就一定full d 嫁喇,不過問題不大。

今次我終於唔洗點等,因為我對上的客人脫underarm,所以勁快到我。

去返上次間房接受脫毛療程。

儀器都是一樣的。

大家睇下,效果真係幾明顯!
因為我只脫小腿前180度,所以小腿打側一睇就可以睇到效果對比。

正面睇,都幾光滑XD 但就有一兩條漏網之毛 > <


讀者可以去下面網址登記免費一次755nm激光脫毛(雙腋/上唇/手指/後頸背/前比堅尼v位/下腹線)
http://20beauty.com.hk/blogger-promote.php?website=28
而且,透過上述網址可以享有脫毛優惠呢!!!
021
22
Contact Me: chun2a@yahoo.com.hk                       
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...