2015年2月4日 星期三

【飲食】 足料 ● 拉麵台風 ● Ramen Taifu

有日男友睇openrice (冇錯,佢係openrice既粉絲XD)話要黎呢到食。
我自己一個先去擺位,但巳滿座,服務員先比我填要咩野食。

但因為我男友去左泊車未到,所以其他等位既人係可以遲黎先上岸。
等左15分鐘左右,終於可以入去。
店舖好細,只有十多個位,都是Bar檯櫈形式。

有小掛勾比人掛袋,不過d位太近,其實都唔係好掛得到,haha!!



魚介豬骨湯拉麵 - 荃灣的拉麵台風)

魚介豬骨湯拉麵

我揀左魚介豬骨湯拉麵,所有調味、硬度同份量,我都係叫中間的。

一上菜,wow!!! 咁大碗既~~而且d肉又好多!!

我個人中意食有咬口既麵,普通硬度巳岩我了。
個隻蛋好入味,好好食。而且,d湯都好濃好杰,正like
PS: 我唔細食的,但普通份量我都食唔晒~~所以我建議女孩們都食小份量的smile



骨膠原撈麵 - 荃灣的拉麵台風)

骨膠原撈麵

而男友嗌左骨膠原拉麵,即係撈麵。

不過,因為第一次食呢間野,佢怕D料會好少,所以加左肉同蛋。

結果咪肉同麵都食唔晒囉sick佢話下次嗌一碗普通份量咩都唔加就會岩岩好~
拌勻骨膠原球和拉麵後,麵就會會變得水潤唔乾身。

我都有份食左幾啖,好香又好食。BTW我都係中意有湯既拉麵多D XD


題外話/補充資料

注意: 如揸車的話,附近冇停車場既位置。好似要去到地鐵站/福來村個頭先有停車場,行過黎都唔附嫁~

this Openrice link: 按此進入

****************************************
Contact Me:
Instagram: JanechunOK
****************************************
免責聲明: 
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,
並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,
請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。
如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...