2012年7月2日 星期一

Phyris ♥ 美白亮肌系列 ♥ 但我支乳液是否變壞左???

0618,那天三號風球呢!
但我跟phyris有個約會,所以風雨不改。


在CWB的270度海景VIEW地方約會呢!

整個系列都排出來了!但整晚都沒有安排我們試用呢。

還有等到大家都餓了,而且食物不太好吃,量又不多!
因為我排在前面,可以夾到多d野食。
事後先知冇乜點refill食物,所以好多bloggers都係得幾件小食。

我覺得如果唔會點refill野食的話,大可以係event前通知我地一聲,
等我地食定野先,或者買野食上黎。

另外,飲品任飲,但多冰多水,好淡呢!
我情願是限飲,起碼飲品不是淡淡的~~

另外,個人認為睇相同化妝個part可以刪除,不太關事咁!哈哈。

完了event,大家都可以得到兩件試用。

Phyris Brightening Total Result Mask 美白修護面膜 75mL
Phyris Whitening Triple Effect 美白乳液 50mL


Phyris Brightening Total Result Mask 美白修護面膜 75mL
具針對性深層美白淡斑、保濕及促進肌膚活躍再生功效,
有效加強肌膚防禦系統,令肌膚結構回復健康,膚色平衡有光澤。

主要成份:Cell-Active-White, Soy Isoflavon, Garden Cress Ext., Squalan
使用方法:潔面後塗於全面及頸上敷15-20分鐘,用清水洗淨。每星期使用2-3次。


鍚紙封口

乳液與cream狀之間的質地,而且有茉莉花花香味。
mask十分易推呢!
面膜會漸漸乾透,用後皮膚添光澤感,而且毛孔問題有所改善。
用後膚色無明顯既大變化。



Phyris Whitening Triple Effect 美白乳液 50mL
可平衡及美白膚色,減少色斑。
同時加強肌膚防禦系統,令膚質回復膚色平均,白晢通透。

主要成份:Cell-Active-White, High-Tech-Silica
使用方法:於使用高效美白精華後,均匀塗於全面及頸上。


wowowo!!! 又話係cream??點解咁既質地既!?
又話不含油份既!點解我一泵出黎有2層野,
(1)係油油地既野
(2)係cream狀但好傑既東東

我第一次用時冇為意,搽左上面,之後後現面紅紅。
但係到諗係唔係因為屋企焗的問題呢。

第二次再用,我先發現泵出黎係d咁怪既野=口="
驚驚地,但又唔知係咪支野壞左。
但因為要出文,所以我都係搽左上面。
今次冇紅到!


不過搽左上去之後,我覺得有點油油笠笠的感覺呢=口="
真的不太喜歡呢個質地~~~唯一是喜歡它的香味
最後,真的希望支野唔係變左質la~~


Contact Me: chun2a@yahoo.com.hk
  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...