2013年1月3日 星期四

便秘!? ♥ 順便茶梅 ♥ 助你排出黃金便便

嘩,早前看電視得知香港的食肉量比美國還要強!
我自問是多肉少菜的人,還要只吃某幾種菜,正一煩麻友。
前陣天一還數天的X'MAS及2013活動,相信大家都大飲大食一番,
全是煎炸熱氣野,肉肉肉的世界吧!
所以,大家便便應該不太順暢吧!
咁你就要聽下我既介紹喇 =]

梅屋【順便茶梅】 HK$168/盒

嚴選日本種的高山青梅,每年只收成1次嫁咋。
配合草本成分及活性乳酸菌,以低溫烘乾,保留最多營養的同時,
並產生獨有的“ムメフラール”促進全身代謝!


【順便茶梅】具有5大功效:
軟化便便,促進腸道蠕動,保持每日排便;
去清宿便,解決肚谷、肚脹、肚痛不適;
清除腸內毒氣,減體味,改善口氣;
排走毒素,沒有暗瘡,皮膚變得更亮澤;
為體內大掃除,促進代謝,精神健康。

一盒12粒,真空包裝。


每粒都是獨立包裝,袋一包入手袋,收工時食就岩岩好了!
口感不錯,就同平日食既梅一樣咁好食!

【順便茶梅】重有一個賣點就係六小時內見效。
助你產出「黃金便便」,即可以排出一整條,感覺乾爽且柔軟,
微微浮上面,含75-80%水份,不用費時費力,輕鬆排便。

不過我食左一盒,我自己就唔係6小時內喇><
我第一日6PM食,去到第二朝都冇料到。
我重同呀媽講:又話6小時見效,隔左成晚咩都冇喎!
點知話口未完,靈感到,舒適晒XD
但排出黎既未係「黃金便便」住。

如是者第二晚又食【順便茶梅】,
第三日返返下工有料到=口="
所以,我之後改變左時間食用【順便茶梅】。

我改左係下午時間/ LUNCH TIME後食,
咁就可以調返去放工返到家就可以去一去/訓前去一去。

根據我自己粗略統計,我食左【順便茶梅】之後,
平均一日會去2-3次便便,哈哈!

話左比身邊朋友知之後,佢地都話想試下食咪咁勁!

Contact Me: chun2a@yahoo.com.hk        
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...