2022年1月11日 星期二

【美容】美白嫩膚。Regenesis 無瑕煥膚皮秒療程


聖誕假期出得多街,帶口罩既時間長左,搞到容易左出暗瘡同毛孔大左。所以襯早排得閒,去左 Regenesis 到做左有最新皮秒機皇之稱既 enLIGHTEN ™ Pico Genesis,希望可以改善肌膚問題。


其實 Pico 已經出現左好多年,巿場上其他既機其反黑機率約為10-20,但enLIGHTEN ™ Pico Genesis反黑或反白率堪巿場上最低,只有低於2%。而佢有美國FDA真實認證及歐盟CE認可,係同類產品數一數二高安全穩定性,所以令我終於行動去試下打Pico。

美容師幫我清潔好皮膚後,就用儀器分析下我既皮膚。原來我既皮膚底層有好多色斑,不過好在表層唔多色斑,多數都係淺色唔明顯,同埋有d暗瘡印同乾紋咁,膚質算唔差。所以,有斑印、或者想收毛孔既問題等等都好岩做 Pico 嫁~


而我就揀左做波長 1064nm 既 Pico,有美白嫩膚功效,可以深入皮膚底層,針對性收緊毛孔,同時均勻膚色、撫平皺紋同疤痕,從而令肌膚回復細緻無瑕疵。

療程開始前,美容師會先係手到試打,等我知道個感覺係點,同埋睇下接唔接受到。然後就會開始全面打Pico,再係重點要改善既位置再補打多次。成個過程唔痛,只係好似不停比野彈塊面咁。完成後,會再敷返個保濕面膜。

好多朋友問我:「Regenesis 好唔好?」我做完療程後可以話比大家知,皮膚細緻白滑左,同埋毛孔收細左,而且乾紋都有改善 (♡∀♡)

宜家只需要HK$500就可以試做 enLIGHTen ™ Pico Genesis (只限1064nm機頭)
優惠1:+HK$280有齊full set mask & 皮膚分析
優惠2:+HK$380有齊full set mask & 冰肌導入 & 皮膚分析

REGENESIS HK - Your Beauty Matters
三大堅持|打破傳統
▶真 · 不硬銷
▶真 · 不取巧
▶真 · 不含隱藏式收費
劃一收費,歡迎單次付款,清晰優惠條款,詳細講解療程的需知,尊重客人的需求,保障客人最大的權益。

預約及查詢 :WhatsApp 至 6897 8155 (https://wa.me/85268978155)
地址:尖沙咀亞士厘道17-19號7樓全層

#Regenesishk #yourbeautymatters #香港小店 #絕不硬銷#enLIGHTEN #enLIGHTENPicoGenesis

*********************************************************************

Contact Me:
E-mail: janechunwong@gmail.com
Instagram: JanechunOK

免責聲明:
療程由有關品牌提供
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...