2013年8月5日 星期一

Skin Medical ♥ 六胜肽抗皺複合精華 ♥

7月尾我去泰國玩之前(無睇錯! 我6月去完台灣,7月去泰國,haha :)
去了Skin Medical 做了一個treatment,為我泰國之旅打好個底。



今次試既係六胜肽Facial,不過到center時才知道只得導入呢part做 =口="
即係冇peeling、冇針清、敷MASK既STEP囉,有點失望,哈哈。
(我估自費比錢入去做既話,應該有返基本既STEP既~~~)


所以,我今次就試用 CytoSkin六胜肽抗皺複合精華 導入。

產品特點:
除含傳統的六胜肽-8外,更採用嶄新的六胜肽-30以突破性的「突觸後」方式,
雙管齊下治療表情紋,再配合其他高效抗皺成份,
全面解決動態靜態紋、乾紋細紋,同時防止皺紋形成。

主要成份:
六胜肽-8、六胜肽-30、精氨酸複合物、三胜肽-5、柵藻精華、巨藻精華、水解小麥蛋白


Skin Medical地方不會太細。


CytoSkin六胜肽抗皺複合精華功效
  • 迅速淡化各類動態表情紋
  • 促進膠原蛋白製造,撫平靜態皺紋幼紋
  • 為肌膚注入大量水份,擊退乾紋細紋
  • 強效抗氧化,進一步防止各類皺紋形成
  • 緊緻提升,改善面部輪廓及肌膚彈性
  • 活化細胞新陳代謝,提升皮膚天然鎖水力

美容師先為我洗面,之後就直接使用CytoSkin六胜肽抗皺複合精華。
導入15分鐘後,就搽上護膚品。
( 心想沒有敷MASK的環節,
可惜了> < )
每次Treatment都會用上1整支精華(3ml),很豪氣呢XD用後皮膚充滿光澤,水份大大提升。
至於抗皺呢~~~我沒有什麼皺紋,而且只用一次,不作評論了。


Contact Me: chun2a@yahoo.com.hk

       

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...